0
Menu
Categorieën
Gebruik de zoekfunctie!
Zoeken
Winkelmandje
Bestelling terugsturen, dat kan. Maar hoe doe je dat?
7 september 2019

Bestelling terugsturen, dat kan. Maar hoe doe je dat?

Online bestelling retour sturen:

Soms krijgen wij bestellingen retour die niet goed zijn verpakt, pleisters, nietjes, afplaktape, we zien het allemaal binnenkomen. Wij delen graag onze ervaringen met je.

Bent je niet tevreden over je aanschaf bij Onlinetrailerparts? Bij ons is ruilen geen probleem! Ook bij online bestellingen is ruilen altijd mogelijk, binnen 14 dagen na ontvangst van de producten. Voor een snelle afhandeling van de geretourneerde artikelen vragen wij je een kopie van je aankoopbewijs/orderbevestiging bij te voegen, met het retourformuler, en het - indien mogelijk- in ongeschonden originele verpakking retour te zenden. 

Hoe werkt het retourneren?

Je kunt er voor kiezen je bestelling zelf te retourneren: je gaat binnen 14 dagen na ontvangst naar ons magazijn. Neem je orderbevestiging/aankoopbewijs mee, dit is je garantiebewijs. Wil je er zeker van zijn dat ons magazijn geopend is, neemt u dan contact op met onze klantenservice (klantenservice@onlinetrailerparts.nl).
Wanneer je er voor kiest om uw aankoop retour te sturen, download je het herroepingsformulier. Nadat wij je retourzending in goede staat hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag inclusief bezorgkosten binnen enkele dagen terugbetaald middels het betaalmiddel waar de bestelling mee is betaald. 

Verpakken van je retour

Het is natuurlijk belangrijk dat wij je retour onbeschadigd ontvangen. Verpakken is dus belangrijk. Zorg dat de inhoud goed beschermd wordt en het pakket goed is dichtgetaped. Je kunt altijd de doos gebruiken waarmee je het pakketje hebt ontvangen. Denk er om dat je pakket (en de inhoud) tegen een stootje moet kunnen!

Nog vragen over het terugsturen van je bestelling?

Neem dan contact op met onze klantenservice, klantenservice@onlinetrailerparts.nl

 
 
   Terug naar overzicht

Betaalmethodes